Wat is Google Ads?
Google Ads is een krachtige online advertentietool op basis van pay-per-click (PPC). Met het advertentieprogramma van Google bereikt u doelgroepen in het hele Google netwerk. Denk aan Google Zoeken, Google Shopping, Youtube en duizenden partnersites die advertentieruimte ter beschikking stellen.
Het gebruik van Google Ads vereist een budget, expertise en tijd om er zoveel mogelijk uit te halen. Uw Ads campagnes uitbesteden aan een SEA specialist is dan een goed idee.
Wilt u het Google Ads-beheer van uw organisatie uitbesteden aan een Roermonds bedrijf? Neem dan vrijblijvend contact met me op.
ContactWilt u weten wat mogelijk is?
Laat uw gegevens achter en ik bel u terug
Waarom Google Ads uitbesteden een goed idee is
Als u geen tijd of expertise hebt om zelf Google Ads te beheren, is het uitbesteden van uw campagnes aan een SEA bedrijf een goede keus. Een Ads-specialist zoals MarketingDojo, optimaliseert uw campagnes waardoor de resultaten verbeteren. Ik haal meer waarde uit uw Ads budget omdat ik weet (én meet) wat wel en niet werkt.
Voordelen van het uitbesteden:
- Tijd- en kostenbesparing
Ik help u als SEA-partner met het beheren van campagnes, zodat u zich kunt focussen op andere zaken zoals uw core business. - Expertise
Ik heb de expertise en ervaring in huis om uw campagnes effectief te beheren. Als Ads-specialist ben ik op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in Google Ads en heb ik toegang tot de juiste tools en resources. - Resultaten
Ik help u de resultaten te verbeteren. Hebt u een website of webshop? Dan zorg ik voor meer leads of bestellingen. Daarbij stuur ik op een hogere conversieratio tegen lagere kosten per acquisitie.
Proces
Aanpak voor Google Ads
Vrijblijvende kennismaking
Tijdens een eerste kennismaking krijgt u meteen duidelijkheid over wat mogelijk of juist niet mogelijk is.
Strategie en planning
Ik ontwikkel een Google Ads strategie die op de behoefte van uw doelgroep en het beschikbare dagbudget is afgestemd.
Campagne implementatie
De advertentie campagne wordt opgezet en de tracking om het resultaat te kunnen meten wordt ingesteld.
Optimalisatie en rapportage
Ik ontferm me over uw campagne zodat deze steeds beter gaat presteren en rapporteer periodiek over de resultaten.

Verschil tussen Google Ads en SEA
Google Ads en SEA worden vaak door elkaar gebruikt, maar er is een verschil tussen beiden.
Google Ads is de naam van het platform dat Google aanbiedt voor het plaatsen van betaalde advertenties in de zoekresultaten.
SEA staat voor Search Engine Advertising (zoekmachine adverteren) en het verwijst naar alle vormen van betaalde advertenties in zoekmachines, ongeacht het platform.
SEA specialisten in Roermond
Er zijn veel bedrijven die SEA ondersteuning in de Midden-Limburgse regio aanbieden. Van groot tot klein. Maar niet iedere organisatie die marketing ondersteuning wenst, heeft behoefte aan een groot marketingbureau. In zo’n geval heet ik u graag welkom bij MarketingDojo.
Bij het kiezen van een partner is het in ieder geval belangrijk om rekening te houden met de volgende factoren:
- Ervaring
Controleer of het bureau ervaring heeft met het beheren van Google Ads-campagnes.
Een marketingbureau met veel ervaring kan u helpen om de beste resultaten te behalen. - Expertise
Controleer of het bureau de juiste expertise heeft om uw campagnes effectief te beheren.
Een Google Ads bureau met de juiste expertise kan u helpen om uw budget optimaler in te zetten en uw resultaten te verbeteren. - Prijs
Vergelijk de prijzen van de verschillende bureaus maar zet deze wel af tegen de expertise die u daar voor terug krijgt. De grootte van een bureau of een hogere of lagere prijs zegt niet altijd iets over de aanwezige expertise.
Dus als u uw Google Ads-campagnes wilt uitbesteden, is het belangrijk om een SEA-partner te kiezen die ervaring, expertise en een goede prijs biedt. Een ervaren Ads-specialist als ik, bespaart u tijd en energie, verbetert uw resultaten en stelt zich op als een waardevolle sparring partner.
Wie is MarketingDojo
Roy op de Kamp
Ik ben een ervaren Online Marketeer die sinds 2012 nooit is gestopt met nieuwe dingen leren. In 2016 ben ik mijn eigen onderneming gestart. In de afgelopen jaren ben ik me steeds meer gaan verdiepen in de technische aspecten van online marketing die steeds belangrijker worden. Met mijn kennis en hands-on mentaliteit ondersteun ik bedrijven in verschillende sectoren.
Sinds 2012 in online marketing
Google Ads gecertificeerd
> verifieer
Google Analytics 4 gecertificeerd
> verifieer

Kennismaken?
Wilt u kennismaken of gewoon een keer sparren over wat online marketing voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met mij op per telefoon of e-mail.
Neem vrijblijvend contact op
Telefoon
Kantooruren
Maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur